livetsomkortochgalen

Direktlänk till inlägg 3 mars 2013

the fucking unit- powah

Av Jenny Möllerström - 3 mars 2013 00:43

Chacha bloggen, idag har jag vart i stttaaan.


Nej, inte fjortis style.


Hej alla :D igår vid midnatt så ringde det på dörren och när jag kommer ner så ser jag att kära Tony står där!

Den lyckan kan man knappast beskriva med ord! Jag blev så jävla glad, att man kan sakna en person så sjukligt mycket och en vacker dag så står personen hemma hos en!   

Iaf, efter mycket skratt och att ha berättat saker så blev lillkillen pummsig och frågade om han fick sova hos mig vilket var helt självklart!


Det blev en väldigt sömnlös natt, så mycket skratt, bus o lek asså (misstolka inte)

Men när vi väl somnade så vaknade vi lika fort av att morsan stog och gapade som en jävla jubelidiot på pappa..

Sen hoppade jag in i duschen medans han satt vid datorn blabla bla, efter de så gjorde vi i ordning oss för vi skulle dra på fest :)

Meeeeeen det blev lite ändrade planer så vi drog in till stan istället och träffade finfina människor!


Nu sitter jag hemma och saknar honom fruktasvärt och han är hemma i göteborg   

------


Imorgon (söndag) så kommer sessis hem! Efterlängtat som fan! hoppas jag hinner träffa honom ett tag, men iaf så ska jag träffa ange en stund för vi ska ta en tripp till tha fucking GEKAOZ haha :D


Nu har väl jag planerat att sova, ni kan få lite bildooor iaf :D puss så långe c;


 

nyss


  '

ett tag sen, jäni, madi o sessi <3


 

i sommras c:


 

världens finaste sessis <3


 


TOOOONY <3333


 

mina kära cigg c:


heido verlden

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Möllerström - 1 augusti 2013 17:34

Jag kommer inte blogga så mycket längre, har ingen ork eller lust längre.   Bortsätt från bloggen kan ni följa mig på: Facebook Twitter Tumblr Instagram   Självklart kommer jag ha kvar bloggen och lägga ut inlägg då och då men det bl...

Av Jenny Möllerström - 10 juni 2013 21:35

Asså detta får mig att vara lycklig när allt är ensamt och bara helt körd, I cant explain my love 2 you Oliver <3 <3 <3 <3   https://www.youtube.com/watch?v=E_Vez_aKIyI                   ...

Av Jenny Möllerström - 2 juni 2013 15:34

Igår blev det sommar (1 juni) och det firades med att åka runt i epan med ange hela för och eftermiddan, och sen fest på kvällen / natten! Det jag kommer ihåg va att jag lärde känna nytt roligt folk som va bara gryma, och runt 3 tiden kom ambulanse...

Av Jenny Möllerström - 29 maj 2013 19:59

Idag mår jag skit, ganska vanligt men idag är de extremt. Både fysiskt och psykiskt, jävla ångest. Så jag antar det får bli cigg, film och tumblr hela kvällen och natten. Jag är trött på alla lögner och falska vänner, jag är gjord för att vara ensam ...

Av Jenny Möllerström - 11 maj 2013 21:42

Nämen tjäna   Idag va Jäni the fucking baws i gbg med sinafucking babes!   -GRABBAR KOM IGEN NU FEST HOS ABDULLAH- 'Neeej jag skoja bara, nä men ah. Igår va de festi festi och jag dracki dracki väldigt mycket... blablabla jag kom hem kl 4...

Presentation


Tjena tjena, det är jag som är Jenny Möllerström
även kallad Charlie o Jäni.
I min blogg kommer ni kunna läsa om mitt liv, hur jag har haft det, vad jag kommer göra i framtiden, ni kommer få se massa bilder, och jag skriver om mina vänner/familj.(Y)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards