livetsomkortochgalen

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Jenny Möllerström - 4 mars 2013 13:03

från och med idag så ska jag köra med en ny sak, kommer uppdatera om detta varje dag i 22 dagar :)


1. En bild på dig som du själv tycker om. 

2. En bild på dig hemma.
3. En bild på din bästa vän.
4. En bild på någon du beundrar.
5. En bild på dig som togs i somras.
6. En bild på någon du älskar.
7. En bild på dig när du ser ut så som du alltid skulle vilja se ut.
8. En bild från en av de bästa kvällarna i ditt liv.
9. En bild på ditt rum eller din lägenhet.
10. En bild på ditt favoritdjur.
11. En bild på något som representerar dina framtidsdrömmar.
12. En bild på någon som du saknar.
13. En bild på någon av dina favoritsaker.
14. En bild på dig som du inte visste om att den togs.
15. En bild på ett utav dina favoritcitat.
16. En bild på dig som barn.
17. En bild på dig som tonåring.
18. En bild på din familj.
19. En bild på dig från idag.
20. En bild på dig när du är ledsen.
21. En bild på dig när du är glad.
22. En bild som bäst beskriver ditt humör idag.

Denna bilden tycker jag om.

 



Atm är jag as sur för alla lärare i min skola är helt jävla störda så jag och madde strejkar och kedjeröker utanför dörrarna på bänkarna! Jävla sooooper är dom!!! Slynor hela högen.


här har ni en bild på oss finisar, vi måste ha datorfördralet på huvudet för solen är i vägen -.- 

 

Det var allt atm hejdå c:

Presentation


Tjena tjena, det är jag som är Jenny Möllerström
även kallad Charlie o Jäni.
I min blogg kommer ni kunna läsa om mitt liv, hur jag har haft det, vad jag kommer göra i framtiden, ni kommer få se massa bilder, och jag skriver om mina vänner/familj.(Y)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards