livetsomkortochgalen

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Jenny Möllerström - 6 mars 2013 21:57

Halli hallå


Idag har jag, Nikki, Jonte och Viktor vart på gekås och yrat runt som 4 hönor :) Vi hade sjukt roligt.

Imon blir det skola och sköta sig, på fredag blir det lan på gården, tagga ;)

På lördag blir de fest, tagga tagga tagga.


Men IDAG är det dag 3, vilket innebär "bästa vänner"

Jag har många bästa vänner, här är några av dom.

 

Mamma <3

 

Ange Mange <3

 


Nillis <3

 

Nikki Pikki <3

 

Jonathan<3

 

Robin och världens finaste Tony <3

 

Madeleine & Jonathan(igen)

 

robin <3

 

Andreas <3

 

Michaela <3

 

Josefin <3

 

Karin <3

 

Nea <3

 

Sammy <3

 

Elin <3

 

Elin <3

 

Balläx <3

 

Anton <3

 

Fanny <3


Jag har massa av fina vänner, jag vill ha med alla men det går inte. Ni vet vilka ni är, ni som inte är med.

Alla mina vänner har hjälpt mig så långt i livet, ni vet inte hur tacksam jag är. Det går inte att beskriva med ord hur tacksam jag är att jag har er alla. Ja, jag kan helt enkelt inte beskriva med ord hur mycket jag älskar er. Ni är så otroligt fina allihop.

Ni som inte är med på bild, va inte ledsna eller oroliga över att ni inte betyder något för mig, ni är riktigt bra! Ni rockar min värld till 1000!!

Jag vill sitta här hela natten och försöka förklara hur jävla bra ni är, hade jag förlorat er så hade det inte vart någon mening med livet. Jag säger det en gång till, jag älskar er!


Presentation


Tjena tjena, det är jag som är Jenny Möllerström
även kallad Charlie o Jäni.
I min blogg kommer ni kunna läsa om mitt liv, hur jag har haft det, vad jag kommer göra i framtiden, ni kommer få se massa bilder, och jag skriver om mina vänner/familj.(Y)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards