livetsomkortochgalen

Alla inlägg under december 2012

Av Jenny Möllerström - 23 december 2012 11:25

HEEEEJ NU DRAR JAG T GEKÅS BAKIS OCKSÅ TJOHO ELLER?


värt att kolla: onlyliveoncee.devote.se!

Av Jenny Möllerström - 21 december 2012 00:41

Jag har inget att säga förutom dehär. Klicka på första länken för att se hur lång tid det är kvar.

-KLICKA HÄR-


Sen klicka där nere och **** ******


-KLICKA HÄR-


Avslutar med min SISTA bild.

Det va en present till Robin!


 


Nu när vi ändå håller på så får ni en till!'


 

Av Jenny Möllerström - 19 december 2012 19:38

Tjarå, har vart lite osocial på sistone för jag har mått rätt dåligt osv, men nu ska jag försöka bli lite socialare haha  

igår va mina underbara vänner Ange, Sammy, Balläx, Pontus och Anton här och livade upp mig lite, och i förrgår va mina söta små korrar Kim, Sammy, Sessan o Nilla här. Ni är fina! Imon kanske jag ska till skolan, men de beror på hur jag mår. Jag saknar min bästa vän Madeleine oxå.. så får försöka gå dit för att få träffa henne osv. 

Men nu ska jag fortsätta spela..


Bild i repris


 

Av Jenny Möllerström - 14 december 2012 11:28

Tjo bres, sitter i skuulän o typ gör ingenting haha. andreas e snyggggggggg (han ville de skulle stå med)

Men jag o madde har väntat på kuratorn i typ ett år..... men aja idag är det fest, det kommer bli grymt skitkul.

Skriver mer sen och kommer även lägga ut bilder ikv :) Kram yä


 

Av Jenny Möllerström - 13 december 2012 16:58

Tja jag e tbx med en video!

Enjoy!


Haha!

 

Bloggar mer sen antagligen eller imon! Kramis

Av Jenny Möllerström - 10 december 2012 00:08

Hellu friends, jag har inte bloggat på ett tag för att jag mår verkligen skit dåligt för att på tisdag kl 9 ska jag på rättegång och då kommer jag få träffa dom som misshandla mig. Jag kan inte sova och jag vill bara sticka, tog en iskall dusch precis för att bara få tänka på annat men det gick väl lite sådär.

Jag bloggar väl imon, om inte så kommer jag väl ha ett litet uppehåll från världen i några dagar.

En bild från igår. -VILL BARA BORT-


 

En bild säger mer än 1000 ord ja, men den kan aldrig formas efter hur du egentligen mår.

Av Jenny Möllerström - 8 december 2012 01:22

Godnatt.

 

Av Jenny Möllerström - 7 december 2012 19:10

NJUT, överaskningen va septumen som då e bytt!

Presentation


Tjena tjena, det är jag som är Jenny Möllerström
även kallad Charlie o Jäni.
I min blogg kommer ni kunna läsa om mitt liv, hur jag har haft det, vad jag kommer göra i framtiden, ni kommer få se massa bilder, och jag skriver om mina vänner/familj.(Y)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards