livetsomkortochgalen

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Jenny Möllerström - 6 december 2012 22:46

Godnatt gusssar, svar på era frågor kommer imon! Har dessutom en överraskning till er imon, det är fredag.. vad innebär de!? Jo de ska ni få se mina fina ;D
Sov gott alla. Puss

Av Jenny Möllerström - 6 december 2012 11:13

Hej igen, jag har så otroligt tråkigt! Därför skulle jag vilja visa er min NYA tumblr den heter myzpyzkanin.tumblr.se

ge in o kolla den! Sen så ville jag skriva att imorgon efter skolan (runt 2-3) så kommer jag svara på frågorna, så fråga på nu! Fråga ännu mer, ni måste ju undra något?
Jag vet ännu inte om jag ska göra ett video inlägg med svaren men vi får se, vi kan ju deala om de? Många frågor, 1 videoinlägg.

Ska jag fortsätta göra video inlägg efter svaren på frågerna OM jag gör ett?


Iaf, något jag HISSAR är killtröjor, jag har nog bara killtröjor? eller jag har hellokitty tröjor o sånt men jag använer bara kill tröjor. Dom är stora o mjuka o mysiga! Love it!

     

Använda bilder men killtröjor.... ja ni fattar  Så bah chilla påre


Något jag DISSAR är sånna fula mössor med pälsboll på! Jag tycker dom är så sjuuuukt fula, serri..

typ

- Nämen tja!

-Hejsan

-det går inte så bra för dig va?

-vad menar du?

- Det måste vara jävligt illa om du har på dig något katten spytt upp..


hehe, ah nej men jag tycker inte om mössorna, 700:- åt helvete i mina ögon.

 

wäääääääh

 

Heido


Av Jenny Möllerström - 6 december 2012 10:03

Hej alla läsare, hörde på nyheterna att några skolor är stängda pga av snö, önskar min oxå va de   

Idag ska jag ut och ta kort med Nikki igen, kommer bli kul   

Längtar till julen! Åh julklappar   


Jag önskar mig http://img259.imageshack.us/img259/8619/2204355.swf , kolla kolla kolla! KITTY

Julklapp av Nikkiiii  

 


 

Presentation


Tjena tjena, det är jag som är Jenny Möllerström
även kallad Charlie o Jäni.
I min blogg kommer ni kunna läsa om mitt liv, hur jag har haft det, vad jag kommer göra i framtiden, ni kommer få se massa bilder, och jag skriver om mina vänner/familj.(Y)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards