livetsomkortochgalen

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Jenny Möllerström - 4 december 2012 10:33

Just nu sitter jag i skolan med Nikki, vi jobbar röven av oss på bildlektionen! Har precis diskuterat The typical varberg sidan med några äckliga ungar i skolan som satt och skratta åt de. Stryk borde vissa ha! Och eftersom ni haters läser min blogg så undrar jag vad ni vinner på att kränka mig? Glädje? lycka? känslan att få någon att må dåligt? eller något annat som får er att må bra? Snart ska jag möta madeleine och då har hon bakat lussebulle åt mig! Min ängeeeel, men jag bloggar mer sen, dessutom svarar jag på alla frågor på freeedag! Heido   

 

 

 

äldre bild
... hitta inte den sista på mig o nikki  

 

Hitta den!   

Av Jenny Möllerström - 4 december 2012 08:13

Godmorgon!  Just nu siter jag och äter frukost med min mamma   

snart ska jag till skolan och det innebär att jag ska ut i denna kylan!

Har inte så mycket att skriva men fortsätt fråga nu p12! fråga fråga fråga!


 

Usch, kallt!


    

Bloggar mer sen! Puss *frågafrågafråga*

Presentation


Tjena tjena, det är jag som är Jenny Möllerström
även kallad Charlie o Jäni.
I min blogg kommer ni kunna läsa om mitt liv, hur jag har haft det, vad jag kommer göra i framtiden, ni kommer få se massa bilder, och jag skriver om mina vänner/familj.(Y)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards