livetsomkortochgalen

Alla inlägg under oktober 2012

Av Jenny Möllerström - 20 oktober 2012 02:15

HALLÅ ESTLAND

 


Tjo bres, de har vart lugnt här de senaste. Inte hänt så mke men idag minsann köpte the fucking mini unit (jag) en moppe jao. Svart röd speedfight yä. godnatt, skriver imon. juste och rubriken kom från skype då jag börja klä av mig o madde satt o glodde som aldrig förr!  (madde)

Av Jenny Möllerström - 6 oktober 2012 17:17

Tjo breeeeeeeee


Jag är på jävligt bra humör just nu, ska snart få träffa min bästavän!
Igår hade jag och madeleine as kul haha :) Jag var då jätte ledsen men hon fick mig på bra humör så de har hållt i sig tills nu :) Gryyyyyyyymt. Nu ska jag in till stan o träffa henne, Walter o Nikkääääää! 

Jag har inte så mycket att säga men jag ville bara påpeka att jag e glad som fan haha :D 

en bild kan ni få för jag glömde ju de igår:) eller jag lägger upp lite blandade   wie poss


 

 

den e gammal (A), men ändå


 


 


 


 


 


 


 


 


De är bilder från detta året, skit söta jag vet haha. Bye   


 

Av Jenny Möllerström - 4 oktober 2012 22:01

Tjenare mannar!

 


Nu när jag och syster har löst allt och jag är på riktigt jävla bra humör så har jag hittat nästa låt och och hon ska spela in. Det kommer bli skit grymt, jag är kär i låten. Lyssna och bara njut! Moa Lignell – Whatever They Do

Jag tycker den är skit fin så det antagligen den vi kör på :) nej men nuhar jag hållt på med detta jätte tråkiga inlägg i 2 timmar ._. imorgon kommer bilder :) puss



Av Jenny Möllerström - 4 oktober 2012 13:43

Nu ska jag till skolan, har inte vart där mer än 4 - 5 gånger sen jag började 9an. Bloggar mer i skolan. Ciao

Av Jenny Möllerström - 3 oktober 2012 23:20

Tja, nu är då bloggen igång! Jag kommer inte skriva varje dag utan då och då är jag känner för det. Den är inte jätte fin men jag får la fixa till den lite när jag har tid och ork   . Men nu är jag iaf på GGGGG med detta. Hoppas ni mår bra så hörs vi väl snart.

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena tjena, det är jag som är Jenny Möllerström
även kallad Charlie o Jäni.
I min blogg kommer ni kunna läsa om mitt liv, hur jag har haft det, vad jag kommer göra i framtiden, ni kommer få se massa bilder, och jag skriver om mina vänner/familj.(Y)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards