livetsomkortochgalen

Direktlänk till inlägg 29 maj 2013

Fuckar ur

Av Jenny Möllerström - 29 maj 2013 19:59

Idag mår jag skit, ganska vanligt men idag är de extremt. Både fysiskt och psykiskt, jävla ångest. Så jag antar det får bli cigg, film och tumblr hela kvällen och natten. Jag är trött på alla lögner och falska vänner, jag är gjord för att vara ensam tror jag. Men det är väl lika bra antar jag, då förstör jag inte för någon. dödödödödödödödödödödödödödödödödödödödödödödödödö
dödödödödödödödödödödödödödödödödödödödödödö

 

random bilder.

 

                   

ofattbart hur jag älskar dessa bilder och gifs. tumblr in my heart.

min tumblr är nyckeln till min själ. Want 2 know my feelings everyday? Klicka här <-- check out.

 
 
Olivia

Olivia

29 maj 2013 21:17

Finns ALLTID för dig! <3

http://oliviamollerstrom.blogg.se

Jenny Möllerström

29 maj 2013 22:08

Detsamma underbara du!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Möllerström - 1 augusti 2013 17:34

Jag kommer inte blogga så mycket längre, har ingen ork eller lust längre.   Bortsätt från bloggen kan ni följa mig på: Facebook Twitter Tumblr Instagram   Självklart kommer jag ha kvar bloggen och lägga ut inlägg då och då men det bl...

Av Jenny Möllerström - 10 juni 2013 21:35

Asså detta får mig att vara lycklig när allt är ensamt och bara helt körd, I cant explain my love 2 you Oliver <3 <3 <3 <3   https://www.youtube.com/watch?v=E_Vez_aKIyI                   ...

Av Jenny Möllerström - 2 juni 2013 15:34

Igår blev det sommar (1 juni) och det firades med att åka runt i epan med ange hela för och eftermiddan, och sen fest på kvällen / natten! Det jag kommer ihåg va att jag lärde känna nytt roligt folk som va bara gryma, och runt 3 tiden kom ambulanse...

Av Jenny Möllerström - 11 maj 2013 21:42

Nämen tjäna   Idag va Jäni the fucking baws i gbg med sinafucking babes!   -GRABBAR KOM IGEN NU FEST HOS ABDULLAH- 'Neeej jag skoja bara, nä men ah. Igår va de festi festi och jag dracki dracki väldigt mycket... blablabla jag kom hem kl 4...

Av Jenny Möllerström - 27 april 2013 14:34

GOOOOOD EFTERMIDDAG MINA KÄRA LÄSARE!   Idag vaknade jag att mina underbara pojkar ringer och är påväg! Och då finns inget annat man kan göra än att kasta på sig kläder och in med ölen i kylen! :D Sen så tar vi nån cigg och fixar oss lite etc....

Presentation


Tjena tjena, det är jag som är Jenny Möllerström
även kallad Charlie o Jäni.
I min blogg kommer ni kunna läsa om mitt liv, hur jag har haft det, vad jag kommer göra i framtiden, ni kommer få se massa bilder, och jag skriver om mina vänner/familj.(Y)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards