livetsomkortochgalen

Alla inlägg under februari 2013

Av Jenny Möllerström - 27 februari 2013 18:28

haha eftersom jag är så dålig på att hålla de jag säger så får jag göra dedär upplägget idag och så får vi se när jag gör de olika inläggen XD XD XD


Idag ska jag göra: 5 saker du inte visste om mig.


Framöver nån gång så kommer jag: Video blogga, Göra den där filmen om mitt liv, frågestund, outfit och lägga ut en film från HELA mitt liv :D Sen kan ni ju komma med förslag vad ni vill läsa om osv.


JA, då börjar jag!   

1. Jag har svårt att kolla folk in i ögonen, bla. för att det är så mycket lögner som sagts.

2. Jag brukar inte gråta men när jag väl gör de så kan de sitta i flera timmar.

3. Jag ska flytta

4. Jag är beroende av Cola Zero

5. Jag kramar min mamma minst en gång varje dag


Thats it guys :D


Vi hörs sen,btw Mathias Nilsson hälsar till mina läsare    

Av Jenny Möllerström - 26 februari 2013 13:21

Hellow estland


Jag mår fortfarande skit, men vad gör de när man har bebis brevid sig?

 

Åh lavjo bebiiiiiii!


Nu ska jag... fortsätta att göra ingenting typ, nä men jag ska göra nånting.. typ kolla film.


Bloggar mer sen, haido  

Av Jenny Möllerström - 25 februari 2013 22:56

Förlåt, jag skjuter upp allt till imon, jag är helt slut.. jag mår så jävla dåligt omg.

Sen ville jag bara säga att jag saknar två väldigt fina killar. Ni är underbara mina pojkar, så fina är ni.


Jag bloggar mer imorgon, godnatt världen.


Älskar er


 


ni får en gammal bild också ;ppPpPPp


 

sweet, tjarå


Av Jenny Möllerström - 25 februari 2013 18:26

Jag har blivit sjuk IGEN, fyfan va surt. Jag mår så jävla dåligt och fryser som fan..


Atm sitter jag under en filt,dricker oboy o lyssnar på depp musik, ska nog bada sen.. åh så skönt!

jag bloggar senare, poss.

Av Jenny Möllerström - 24 februari 2013 20:24

Men tjaaaa! Jag har haft en jobbig tid nu de senaste, men även festat som fan hela lovet, det har vart så jävla kul förutom vissa stunder.


Jag kommer köra igång som vanligt snart tror jag, ska försöka iaf.

Men attitention allihop, om 2 helger så sticker jag till halmstad och senare längre fram ska jag till gbg. Jag skriver mer om de i veckan.

Jo jag och min kära vän Madeleine ska även ut och ta kort i veckan så ni kommer få se en massa olika spännande bilder här på bloggen ;)


Sen har jag även planerat att jag ska filma mig under en hel dag så ni kan få se hur en dag ser ut från min sida! :D

Jag kommer naturligtvis redigera den så den inte är så lång.


Imorgon kommer jag även skriva olika saker jag ska hitta på framöver i bloggen. Nice? Ohja

DET ÄR SKOLA IMON, det innebär plugga så de skriker om de! Nu ska jag köra på som fan! Det är inte så jävla långt kvar nu! Men vi säger hejdå så länge, här har ni 2 bilder. Älskar er alla! Sweet puss


   

Av Jenny Möllerström - 12 februari 2013 12:48

Jag har mått rätt dåligt dom senaste dagarna, och idag orkade jag verkligen inte skolan. Jag hatar nästan alla i min skola så de blir ännu jobbigare att vara där. jag vaknade för typ en timme sen och orkade inte göra ett skit typ så jag ringde sessan o fråga om han ville komma, han skulle hem o lämna datorn först osv osv, o nu så skypear vi.


Jag har en överraskning till ikväll, vad kan de vara?   


Snart är det lov, fullt ös medvetslös!


Uppdaterar sen med massa bilder!

Heido

Av Jenny Möllerström - 10 februari 2013 19:15

Fuck livet, fuck allt, fuck dig, fuck mig, fuck er, fuck oss.

Sticker snart här ifrån typ.

Alla riktiga vänner har nästan slutat höra av sig helt, så jag har bara min familj kvar. Så dom tar jag med mig.


Hejdå

Av Jenny Möllerström - 10 februari 2013 11:47

Jag hade en jätte bra dag igår! Men sjukt nice vännor hihi. Sen mys kväll med familjen.

Idag ska jag iväg och kolla på ett hus, jag vill inte bo där :(


Men information får ni senare c:

FEST HOS ABDULLAh

Ja nä ski men vi ses sen!


Presentation


Tjena tjena, det är jag som är Jenny Möllerström
även kallad Charlie o Jäni.
I min blogg kommer ni kunna läsa om mitt liv, hur jag har haft det, vad jag kommer göra i framtiden, ni kommer få se massa bilder, och jag skriver om mina vänner/familj.(Y)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards