livetsomkortochgalen

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Jenny Möllerström - 5 februari 2013 21:22

Atm är jag rätt nere, har ont i huvudet och mår bara allmänt piss typ.


Imorgon ska jag upp bajs tidigt o ha nationella. Tror de kommer gå bra, hoppas de iaf.

Pappa kom hem med cigg o burn till mig (happiii) fast ne.

Är så ful när jag kollar på jockiboi o dricker burn

 


Ville även säga stort grattis till mina bebisar som hade 5 månader igår Ni är fina, best friends c:

 

Mikkis o Elin :*


Idag va jag i stan typ hela dagen o träffade maaaaaassa fina vänner! Tvär kul, lavjo guys.


Nu ska jag fortsätta deppa, dricka burn och kolla på jockiboi. Bajs o kiss, hörs.

Av Jenny Möllerström - 5 februari 2013 14:44

Halli hallå, jag försov mig idag men jag Ange o Nikki drog till Willy o handla redbull, vitlöks bröd, munkar o godis.

Vi hade tvär kul, ange kan inte cykla för vi kracha i ett dike HHAHAH


O sen så ska jag få Richard på bra humör så denna bilden e till honom. Ja jag skämmer ut mig totalt men allt för han ska vara glad :)


 

HAHHAHAHAHAH 1 TAND!!! HAHAHAHAHAHAH RICHARD SKRATTA <3


WOOPA GANGNMAN STYLE EEEEY SEXY LADY!!!

Psy – Gangnam Style (강남스타일)

 

WOOP WOOP WOOPA GANGNAMSTYLE!!!!!!!!

 

----

 

De kommer bli bra! Lovar deeej c: <3

Presentation


Tjena tjena, det är jag som är Jenny Möllerström
även kallad Charlie o Jäni.
I min blogg kommer ni kunna läsa om mitt liv, hur jag har haft det, vad jag kommer göra i framtiden, ni kommer få se massa bilder, och jag skriver om mina vänner/familj.(Y)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards