livetsomkortochgalen

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Jenny Möllerström - 4 februari 2013 13:17

Vet någon vart Robin är så skriv till mig på facebook (Jenny Möllerström)


Och Robin, om du läser detta så ber jag till dig att du mår bra.

Du har blivit som jag var, visa att du är bättre. Tänk på Pernilla också, det är jävligt egoistiskt av dig att göra såhär. Kom hem nu.


Ni som har sett eller hört något av Robin Bensby, tar kontakt med mig så fort som möjligt. Och den som försöker gömma honom kommer jag misshandla så brutalt! Jag kommer slå er gula och blå, har ni utsatt min lillebror för nånting så kommer ni aldrig vara vatten värda igen.

 

Presentation


Tjena tjena, det är jag som är Jenny Möllerström
även kallad Charlie o Jäni.
I min blogg kommer ni kunna läsa om mitt liv, hur jag har haft det, vad jag kommer göra i framtiden, ni kommer få se massa bilder, och jag skriver om mina vänner/familj.(Y)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards