livetsomkortochgalen

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Jenny Möllerström - 1 februari 2013 14:52

Eftersom mamma är jätte sjuk så är jag en gullig dotter och gör varm oboy och mat till henne.

Snart ska jag ut med mina små vovvar så dom också får de lite bra..  

Jag mår inte heller bra men jag mår nog 10 gånger bättre än vad mammsen gör, så jag får väl ställa upp.

HAHA de va nyss en brud på tvn som visa brösten för några snutar, för er som ville veta c:


Japp japp, jag sitter i soffan o lyssnar på papa roach i hörlurarna c:

Min advokat ringde nyss, hur dom kunde sänka mitt skadestånd så jävla mycket är fan sjukt. Jävla kuksugar fittor hela högen! Dessutom så ändrade dom från grov misshandel till misshandel. Att ha slått, strypt, kastat oss i marken osv. Är det rättvist? Att man ska behöva ha mardrömmar om den jävla händelsen 1 år efter, att inte våga åka tåg till gbg längre, är det rättvist? Att behöva se dom asen påtända som höghus och helvetes fulla hela tiden, precis i samma tillstånd som dom va den dagen. Att dom nästan kan gå där ifrån ostraffade + att man knappt fick nånting.

2 st 14 åringar o en 16 åring mot en på 22 bast och en på 36. 3 tjejer mot 2 stora män? JÄVLA PISS RÅTTOR! Nu i efterhand ångrar jag mig som fan att jag inte tog den jävla crosshjälmen och slog sönder ditt JÄVLA ANSIKTE! Är det rättvist att ni hoppade på första närmsta tåg o bara åkte, och vi låg på marken o blev hämtade av ambulans osv? KNARK BLATTE! FUCKING ALKOLIST FITTA!

Och det visade ju vilken jävla respekt ni hade när ni satt och nekade allting, kallade oss saker i tingsrätten och dessutom kom dit pårökta. Era svin ni borde inte få leva.



Jag gjorde en bild för jag är arg


 

Hahahah hejdå

Av Jenny Möllerström - 1 februari 2013 13:49

Hallåååå estland


Jag e fortfarande sjuk, men jag är sjukt rastlös så jag och ange is going to: ________? Det får ni veta sen   

Imorgon är det en speciell dag, inte för att jag ska till halmstad utan för Richiboi lillis fyller år. O jag e bäst så jag ska GÖRA en paket till honom c: hohoho

JAG VILL OCKSÅ FYLLA ÅR!

Ahmen nu ska jag ut o röka, eller ja... ta på mig ett par byxor först. c:


 

Ni får va nöjd med en gammal bildisch, jag såg nyss ett videoklipp som jag spelade in för längesen, hahahaha fyfan va jag skrattade. ni hade ju dött om ni fick se den, och tro mig de ska ni få! nån gång.... inte alls awkward


HEIDO

Presentation


Tjena tjena, det är jag som är Jenny Möllerström
även kallad Charlie o Jäni.
I min blogg kommer ni kunna läsa om mitt liv, hur jag har haft det, vad jag kommer göra i framtiden, ni kommer få se massa bilder, och jag skriver om mina vänner/familj.(Y)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards