livetsomkortochgalen

Direktlänk till inlägg 9 mars 2013

Dag 6 + lan

Av Jenny Möllerström - 9 mars 2013 03:42

Idag va de lan på bua ungdoms gård, det är sjukt kul här förutom att man får skrammlande kastruller i öronen om man somnar i 20 sek. Men bortsätt från de så är det svin kul med BARA nice folk, så fort klockan börja närma sig sisådär 10 nånting så ska jag hem, byta om och sen direkt till matchen, efter de ska jag på kalas direkt och efter de ska jag på fest. Jäjä, shiiiit va denna helgen kommer spåra ut känner jag haha :)



Borsätt från detta så är det dag 6!


En bild på någon du älskar

 


Jag älskar många människor men jag måste ju välja någon och då kommer denna person att vara: __

 


Madde Padde :) Lavjo.


Jag skriver nog inte mer i natt men så snart som möjligt. Poss på skinkan sålänge!

 



 
 
madeleine

madeleine

10 mars 2013 17:55

älskar dig massor <3

http://madeleineanderssons.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Möllerström - 1 augusti 2013 17:34

Jag kommer inte blogga så mycket längre, har ingen ork eller lust längre.   Bortsätt från bloggen kan ni följa mig på: Facebook Twitter Tumblr Instagram   Självklart kommer jag ha kvar bloggen och lägga ut inlägg då och då men det bl...

Av Jenny Möllerström - 10 juni 2013 21:35

Asså detta får mig att vara lycklig när allt är ensamt och bara helt körd, I cant explain my love 2 you Oliver <3 <3 <3 <3   https://www.youtube.com/watch?v=E_Vez_aKIyI                   ...

Av Jenny Möllerström - 2 juni 2013 15:34

Igår blev det sommar (1 juni) och det firades med att åka runt i epan med ange hela för och eftermiddan, och sen fest på kvällen / natten! Det jag kommer ihåg va att jag lärde känna nytt roligt folk som va bara gryma, och runt 3 tiden kom ambulanse...

Av Jenny Möllerström - 29 maj 2013 19:59

Idag mår jag skit, ganska vanligt men idag är de extremt. Både fysiskt och psykiskt, jävla ångest. Så jag antar det får bli cigg, film och tumblr hela kvällen och natten. Jag är trött på alla lögner och falska vänner, jag är gjord för att vara ensam ...

Av Jenny Möllerström - 11 maj 2013 21:42

Nämen tjäna   Idag va Jäni the fucking baws i gbg med sinafucking babes!   -GRABBAR KOM IGEN NU FEST HOS ABDULLAH- 'Neeej jag skoja bara, nä men ah. Igår va de festi festi och jag dracki dracki väldigt mycket... blablabla jag kom hem kl 4...

Presentation


Tjena tjena, det är jag som är Jenny Möllerström
även kallad Charlie o Jäni.
I min blogg kommer ni kunna läsa om mitt liv, hur jag har haft det, vad jag kommer göra i framtiden, ni kommer få se massa bilder, och jag skriver om mina vänner/familj.(Y)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards