livetsomkortochgalen

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Jenny Möllerström - 26 mars 2013 20:51

Tjenare allesammans


Ville bara säga att jag har tröttnat på att blogga, eller ja, jag har väl mer eller mindre tröttnat på allt.


Jag har slutat med dendär "lägga ut en bild varje dag listan" och även har jag lagt ner energin på filmen, jag kunde inte fixa någon bra kamera att fillma med så jag bad mina polare att filma med deras mobiler o sen skicka dom till mig men har inte lagt ner mycket tid på de heller. Men ni kommer få en film, den kommer dock bli längre än några dagar för jag filmar nog bara de som är händelse fullt osv. Ska väl försöka komma igång med bloggandet igen men jag har inte så mycket intressant att skriva.


Jag kan nog inte ha kvar bloggen eftersom de jag skriver här åker runt som ett jävla virus i hela vbg och min skola ringer morsan hela tiden och säger att jag är självmordsbenägen och en massa skit. Det kommer antagligen leda till fosterfamilj osv, så man kan inget annat än att tacka idioterna på min skola. Om några månader så slipper jag precis alla där, förhoppningsvis. Det är väl bara att stå ut.


Ja, nu fick jag ångest så jag avslutar detta inlägg.

Presentation


Tjena tjena, det är jag som är Jenny Möllerström
även kallad Charlie o Jäni.
I min blogg kommer ni kunna läsa om mitt liv, hur jag har haft det, vad jag kommer göra i framtiden, ni kommer få se massa bilder, och jag skriver om mina vänner/familj.(Y)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards