livetsomkortochgalen

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Jenny Möllerström - 11 mars 2013 14:31

TJENA WOOPA GANGNAM STYLE ( lyssnar på den nu )


EEEEEY SEXYLADY


Nästa helg tänkte jag börja filma hur "mitt liv" ser ut!

Jag behöver 2 bitchar som kan hjälpa mig filma och redigera så alla som vill vara med får skriva till mig på facebook eller här i en kommentar. Ni kan även kontakta mig på sms   EEEEY SEXY LADY


Jag kommer att lotta ut 2 stycken men i vilket fall så behöver vi ju tid att fixa detta.

Kravet är att ni som ska hjälpa mig kan hela helgen.


Resten diskuterar vi när jag lottat ut 2 st.

Jag kommer att meddela er 2 på torsdag så om ni ångrar er eller inte kan får ni senast säga de på onsdag kväll!

WOOPA GANGNAMSTYLE

-Tack så länge-

 

Av Jenny Möllerström - 11 mars 2013 12:37

Hello Estland


Lägger ut dag 7 & 8 idag, jag har tappat taget om bloggen lite länner jag, men innan jag börjar har jag en liten grej alla kan klicka in på tycker jag

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vill du vinna biljetter till smfinalen i Malmö samtidigt som du hjälper Calles blogg? Gå in & rösta på isbjörnbloggen som årets Fanblogg. Tack på förhand!

  http://blogg.innebandymagazinet.se/
bloggawards/rosta/  

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Iaf idag är det dag nummer 7 & 8 jag ska göra ett inlägg om!


Dag nummer 7

En bild på dig när du ser ut så som du alltid skulle vilja se ut

 

 

hittade ingen speciell så jag tog den första haha

 


Dag nummer 8

En bild från en av de bästa kvällarna i ditt liv


Jag tror inte jag har bild på de men vänta en sek så ska jag leta, brb.

 


Detta är en utav dom bästa kvällarna ever! :D 


Åter kommer imon grabbs :) puss hej




Presentation


Tjena tjena, det är jag som är Jenny Möllerström
även kallad Charlie o Jäni.
I min blogg kommer ni kunna läsa om mitt liv, hur jag har haft det, vad jag kommer göra i framtiden, ni kommer få se massa bilder, och jag skriver om mina vänner/familj.(Y)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards