livetsomkortochgalen

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Jenny Möllerström - 20 januari 2013 20:30

Ja jag har tråkigt.


Ni som inte känner mig så bra kan ju få en litet inlägg om vem jag är ( om man bortser från den långa texten)


Namn: Jenny

Efternamn: Möllerström

Ålder: 15

Född: 26/8 -1997

Bor: I varberg

Längd: 1.58

Intressen: Musik, fota, umgås med roliga människor, datorn, bloggen och lära känna nya människor.

Musik: Allt möjligt, det är inget speciellt utan de låtar jag gillar lyssnar jag på.

Familj: Mamma (Carina) Pappa (Mats) Storebror (Jimmy) Hund1(Leo) Hund2 (Baloo)

Skola: Almers, snart ljud och bild skolan i vbg för hoppningsvis!

Förebilder: Jag har inga förebilder, jag kör mitt enga race, kör på allt möjligt och gör de till min egna stil!

Bra med dig: Jag gillar att hjälpa folk och att se till att vänner/ familj får det så bra som möjligt.

Dåligt med dig: Jag blir lätt förbannad, kan även bli väldigt otrevlig ibland men jag jobbar på de!

Vad gör dig glad?: Musik, skapa egna saker, fotografera och komma på egna ideer!

Vad drömmer du om?: Att komma in på LBS, och att en dag vara känd för det jag kommer brinna för.

Vad har du att säga till dina haters?: Fuck off and die.


Hahaha ja, precis. Peace haters!


Untzuntz glider in som en king.

 

Gammal bild, swag.


Av Jenny Möllerström - 20 januari 2013 19:07

Tjeeeena friends!


Kom nyss hem efter en rolig kväll med två fina vänner Angelica och Robin.

Imon är det skola, inte kul men det är bara att bita om och plugga rumpan av mig (JAG SKA IN PÅ FUCKING LBS!) Helt klart värt att kämpa för att nå mitt största mål atm.   

Nu gör mamma pannkakor till mig! Btw, jag vill ännu en gång tacka för allt stöd efter inlägget jag skrev här om dagen. Det var väldigt jobbigt men jag är glad att jag har fått så mycket stöd av er alla när jag gick igenom den processen!

Nog om de, här är lite bilder   


 

hahaha gaaad vilken ful bild, men ja. Thats who i am!


 

HAHAHA KOLLA MITT HÅR! Charmigt.


 

Det var ett tag sen men jag är väl smått gulligull när jag skypear cccc;


 

Fjortisarna själva ._. (blev tvingad att blondera mig o nu har jag knappt hår på huvudet kvar..)


 


Haters gonna hate! Booooooobies


Checka in denna -låten- som min kära vän Kim visade.


Hejdå c:

Av Jenny Möllerström - 20 januari 2013 13:24

Hej vänner!

Igår så hade jag grogg hemma, men det började med att mina fina pojkar Sammy och Kim kom förbi.

Mamma och Jimmy var fortfarande hemma då, jag blev så glad när mamma pussade mig på kinden och sa hejdå min lilla ängel, killar sköt om henne ikväll! Och Jimmy min bror gav mig en jätte bamse kram länge! och sa ta det lugnt nu, jag älskar dig gummsan!

Det påminnde mig om hur det var när jag va liten, den känslan är så go! Men det som va de lilla extra va att this moment va framför mina vänner, jag kan stå för hur mycket jag älskar min familj! Vilket inte så många gör av mina vänner.   


Men sen när dom hade stuckit och folket började rulla in så slängde vi upp glasen och började blanda, de 2 första starka glasen smaka SKIT rent ut sagt, men sen så blev det starkare och godare haha   

Det va en kanon kväll förutom lite smått som hände emellanåt men annanrs hade vi skit roligt. Det som var mest pinsamt va ju att jag fick för mig att pierca bröstvårtorna, så jag o madde gick in på toan och slängde upp ena bröstet, klart som fan hon börja trycka igenom kanylen och jag börja skrika som en idiot och flaxa med armarna -.- så jag sprang ut och halsa 2 glas och sprang tillbaka. Men det slutade med att jag sket i de haha. Fan asså.. de hade krävt mer sprit för de, helvete asså!


Sen Mamma, Pappa och brorsan kom hem så va de liiite mer folk än väntat. Vissa skulle åka med bussen halv 3 och mamma vägrade. Så vi körde hem alla, fram och tillbaka till bua osv. Jag menar, det är bäst att göra som dom säger, jag vill inte ha massa små bråk och det var jätte snällt att dom åkte bort denna lördagen också för att jag ska ha kompisar som ska dricka o sånt.


ska se om jag har någon bild vänta....


 

en bild från när jag klippte mig fick de bli. Puss

Presentation


Tjena tjena, det är jag som är Jenny Möllerström
även kallad Charlie o Jäni.
I min blogg kommer ni kunna läsa om mitt liv, hur jag har haft det, vad jag kommer göra i framtiden, ni kommer få se massa bilder, och jag skriver om mina vänner/familj.(Y)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards