livetsomkortochgalen

Direktlänk till inlägg 20 januari 2013

Inlägget kommer handla om vad som hände igår.

Av Jenny Möllerström - 20 januari 2013 13:24

Hej vänner!

Igår så hade jag grogg hemma, men det började med att mina fina pojkar Sammy och Kim kom förbi.

Mamma och Jimmy var fortfarande hemma då, jag blev så glad när mamma pussade mig på kinden och sa hejdå min lilla ängel, killar sköt om henne ikväll! Och Jimmy min bror gav mig en jätte bamse kram länge! och sa ta det lugnt nu, jag älskar dig gummsan!

Det påminnde mig om hur det var när jag va liten, den känslan är så go! Men det som va de lilla extra va att this moment va framför mina vänner, jag kan stå för hur mycket jag älskar min familj! Vilket inte så många gör av mina vänner.   


Men sen när dom hade stuckit och folket började rulla in så slängde vi upp glasen och började blanda, de 2 första starka glasen smaka SKIT rent ut sagt, men sen så blev det starkare och godare haha   

Det va en kanon kväll förutom lite smått som hände emellanåt men annanrs hade vi skit roligt. Det som var mest pinsamt va ju att jag fick för mig att pierca bröstvårtorna, så jag o madde gick in på toan och slängde upp ena bröstet, klart som fan hon börja trycka igenom kanylen och jag börja skrika som en idiot och flaxa med armarna -.- så jag sprang ut och halsa 2 glas och sprang tillbaka. Men det slutade med att jag sket i de haha. Fan asså.. de hade krävt mer sprit för de, helvete asså!


Sen Mamma, Pappa och brorsan kom hem så va de liiite mer folk än väntat. Vissa skulle åka med bussen halv 3 och mamma vägrade. Så vi körde hem alla, fram och tillbaka till bua osv. Jag menar, det är bäst att göra som dom säger, jag vill inte ha massa små bråk och det var jätte snällt att dom åkte bort denna lördagen också för att jag ska ha kompisar som ska dricka o sånt.


ska se om jag har någon bild vänta....


 

en bild från när jag klippte mig fick de bli. Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Möllerström - 1 augusti 2013 17:34

Jag kommer inte blogga så mycket längre, har ingen ork eller lust längre.   Bortsätt från bloggen kan ni följa mig på: Facebook Twitter Tumblr Instagram   Självklart kommer jag ha kvar bloggen och lägga ut inlägg då och då men det bl...

Av Jenny Möllerström - 10 juni 2013 21:35

Asså detta får mig att vara lycklig när allt är ensamt och bara helt körd, I cant explain my love 2 you Oliver <3 <3 <3 <3   https://www.youtube.com/watch?v=E_Vez_aKIyI                   ...

Av Jenny Möllerström - 2 juni 2013 15:34

Igår blev det sommar (1 juni) och det firades med att åka runt i epan med ange hela för och eftermiddan, och sen fest på kvällen / natten! Det jag kommer ihåg va att jag lärde känna nytt roligt folk som va bara gryma, och runt 3 tiden kom ambulanse...

Av Jenny Möllerström - 29 maj 2013 19:59

Idag mår jag skit, ganska vanligt men idag är de extremt. Både fysiskt och psykiskt, jävla ångest. Så jag antar det får bli cigg, film och tumblr hela kvällen och natten. Jag är trött på alla lögner och falska vänner, jag är gjord för att vara ensam ...

Av Jenny Möllerström - 11 maj 2013 21:42

Nämen tjäna   Idag va Jäni the fucking baws i gbg med sinafucking babes!   -GRABBAR KOM IGEN NU FEST HOS ABDULLAH- 'Neeej jag skoja bara, nä men ah. Igår va de festi festi och jag dracki dracki väldigt mycket... blablabla jag kom hem kl 4...

Presentation


Tjena tjena, det är jag som är Jenny Möllerström
även kallad Charlie o Jäni.
I min blogg kommer ni kunna läsa om mitt liv, hur jag har haft det, vad jag kommer göra i framtiden, ni kommer få se massa bilder, och jag skriver om mina vänner/familj.(Y)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards