livetsomkortochgalen

Direktlänk till inlägg 3 december 2012

Frågestund!

Av Jenny Möllerström - 3 december 2012 19:23

 

Hellu Sisters & brothers, helgen har varit skit rolig! I fredags var det fest hos balläx och jag färgade även underluggen rosa! Lördagen var jag inte i toppskick så jag låg hemma.. o i söndags var jag och angelica på gekås o köpte julklappar! Bilder kommer närmare julen   Jag svarar på det jag vill svara på men alla frågor är tillåtna! En bild på före- efter med de rosa i håret   


FÖRE

 

-leker i skul-

 

At hoooome


FRÅGA FRÅGA FRÅGA!

 
 
Ingen bild

ANGEEEEE

3 december 2012 20:01

Visst är jag bäst i världen? (A)
visst är paaaandor söta?
ska vi trimma rullstolar? (a)
visst vill du ha en cross moppe lika fin som min? (a)

om du fick vara en annan person i 1 dag vem hade det vart?

 
Ingen bild

pernilla

3 december 2012 20:15

1. vad önskar du sig i julklapp?
2. varför är du så grymt fin ?! <3
3. om du skulle få uppfylla en av dina drömmar , vilken skulle de vara då ?

 
madeleine

madeleine

3 december 2012 22:19

vem är din bästavän?
favorit låt?
om du fick välja ett par stycken att vara ensam med i typ en liten stad, vilka skulle du välja att vara med? :)
gaaah, kommer inte på något jag inte redan vet xd
puss <3

http://madeleineanderssons.blogg.se

 
Ingen bild

abdhulla mustaffa eriksson

5 december 2012 15:27

hej de va kalle eriksson här igen ooch jag vill bara säga att jag gillar pannkakor med senap på... gör du med detta???

 
Ingen bild

aa

6 december 2012 10:38

Vilka umgås du med mest?
Har du någongång gjort något du verkligen ångrar, isåfall vadå?
Vet dina föräldrar om att du röker och dricker? Hur reagerar dom på de?
Hur går det för dig i skolan?
Vilket gymnasium ska du gå?
Hur firar du den perfekta julen?
Om du fick ändra något i ditt utseende, vad skulle det då vara?

 
Ingen bild

Karin

6 december 2012 10:42

Varför är jag ett mens barn?
Gillar du mina korv bilder på Facebook?
Älskar du Karin?
Kan du säga två typiskt Karin repliker?
Kan jag få en gås?
Gillar du smal korv i bröd?
Har jag en snopp? Om jag har det hur vet du om inte varför har jag inte det?
Ily

 
Ingen bild

KARINBÄ

6 december 2012 11:40

Hur var jag som en spermier?
Gillar du tamponger?
Har du mens ofta?
Vill du prutta nu?
Tycker du jag är dum?
Älskar du mig?
Var det bra att jag var en spermier och van över alla andra motherfucker?
Går jag att äta?
Sjunger jag bra?
Är jag bäst i engelska?
Vad har du för storlek på tuttarna?
Vad tror du jag har i betyg i engelska?
Hur låter jag när jag sackar engelska? HÄRMA MIG.
Kan du ligga med minah om du fick 370659836285907290757903miljoner?
kan du fisa ens?
Luktar dom gott då?
Kan du stå på ett pen och slicka dig i näsan?
ÄR MENS BRA?
VARFÖR HAR JAG SÅ BIGFOTTAR?!

 
Ingen bild

pernilla

6 december 2012 14:02

när ska vi se på "I like to singa ! " igen ? ;)
ska vi supa på nyår ?
gillar du att kasta snöbollar på gladdans fönster ? ;)
love u <3

 
Ingen bild

ANGE DEN BÄÄSTA

6 december 2012 14:12

Vilka står dig närmst?
Finns det någon person som är spc för dig?
hoppas du tycker jag e bäääst!!

 
Ingen bild

bengt

7 december 2012 08:45

hej!!!
kan du stå på huveet på en spik och äta tårta???
gillar du mig?
är du snigel?
om du fick välja en sak i hela denna värden vad hade det varit?
om du hade fått vara ett djur, vilket hade de varit och vad hade du gort?

 
Ingen bild

charlotte

7 december 2012 14:19

hej varför är du så jävla snygg?
om du fick en önskan, vad skulle det va?
jag brukar bli retad för mitt namn, tycker du också det låter som jag är en kärring på 90 bast med rullstol och har en blind hund?

KRAM OH PUSS /// CHARLOTTE

 
Ingen bild

stina karlsson

7 december 2012 14:22

asså det är en grej, hur sminkar du dig?
asså det hade typ vart najs om du och madelen gjorde en sån. för ni är typ udda och jag älskar udda människor!!!
typ hejdå :*

 
Ingen bild

julia

7 december 2012 14:31

hej
nu är de ju snart ju om du fick välja vad du villl i julklapp vad skulle de vara och vilket present papper vill du helst de på just din dröm julklapp?

om du hade varit sjuk och va tvungen att åka till sjukhus vilken sjukdom skulle de vara?

 
Ingen bild

tim

7 december 2012 14:37

tjenare, du värkar som en cool tjej.
vad föredrar du, analsex eller vanligt sex?
hur många gånger i månaden pullar du?
har du sugit av någon?
hade du haft sex med en 30 åring om du va full och kåt?

ha de gött ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Möllerström - 1 augusti 2013 17:34

Jag kommer inte blogga så mycket längre, har ingen ork eller lust längre.   Bortsätt från bloggen kan ni följa mig på: Facebook Twitter Tumblr Instagram   Självklart kommer jag ha kvar bloggen och lägga ut inlägg då och då men det bl...

Av Jenny Möllerström - 10 juni 2013 21:35

Asså detta får mig att vara lycklig när allt är ensamt och bara helt körd, I cant explain my love 2 you Oliver <3 <3 <3 <3   https://www.youtube.com/watch?v=E_Vez_aKIyI                   ...

Av Jenny Möllerström - 2 juni 2013 15:34

Igår blev det sommar (1 juni) och det firades med att åka runt i epan med ange hela för och eftermiddan, och sen fest på kvällen / natten! Det jag kommer ihåg va att jag lärde känna nytt roligt folk som va bara gryma, och runt 3 tiden kom ambulanse...

Av Jenny Möllerström - 29 maj 2013 19:59

Idag mår jag skit, ganska vanligt men idag är de extremt. Både fysiskt och psykiskt, jävla ångest. Så jag antar det får bli cigg, film och tumblr hela kvällen och natten. Jag är trött på alla lögner och falska vänner, jag är gjord för att vara ensam ...

Av Jenny Möllerström - 11 maj 2013 21:42

Nämen tjäna   Idag va Jäni the fucking baws i gbg med sinafucking babes!   -GRABBAR KOM IGEN NU FEST HOS ABDULLAH- 'Neeej jag skoja bara, nä men ah. Igår va de festi festi och jag dracki dracki väldigt mycket... blablabla jag kom hem kl 4...

Presentation


Tjena tjena, det är jag som är Jenny Möllerström
även kallad Charlie o Jäni.
I min blogg kommer ni kunna läsa om mitt liv, hur jag har haft det, vad jag kommer göra i framtiden, ni kommer få se massa bilder, och jag skriver om mina vänner/familj.(Y)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards